Sedara-mara

Bonus oh Bonus..



Waa.. frustnye gomen tak bagi bonus tahun ni. punye la tekun aku dok tengok bajet 2010 hari jumaat lepas. tapi satu benda jer aku nak dengar. pengumuman bonus jer. huhuhhu.. tapi yang lain tu pun penting gak utk amik tau. tapi sayangnye sikit pun tarak bonus. wawawa.. nak bonus.. dapat sbulan gaji pun jadi la. dah la tengah sesak² ni. kalau ada bonus, best la gak nak gi jejalan cuti skolah. kalau yang dah biasa dapat bonus tetiba tak dapat, mesti lagi frust. hueheuheuhe..

teringat aku kata² pengerusi SPA waktu aku mula² masuk gomen dulu. keja kena ikhlas, anggap segala kerja yang kite lakukan ni sebagai ibadah. huhuhu.. sejuk la sket hati aku. xpe. xdapat tahun ni insyAllah mybe tahun depan dapat double. amiinn..

Yang Betul,

0 komen yang best:

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top