Sedara-mara

Selamat sudah..

Assalamualaikum w.b.t.
Huihh.. lama gak rasanya aku bercuti untuk kawin. Lama jugak la aku berehat dari berblogging ni. Kesian blog aku ni dah berkarat jer coz dah lama terbiar. Lepasni kena merajinkan semula jari² ni untuk berblogging smula. Thanks kepada member² yang sentiasa memberikan sokongan pada blog nih.

Tak lupa juga pada semua member² yang menghadiri majlis perkahwinan aku haritu, terima kasih sangat² aku ucapkan pada korang kerana sudi luangkan masa datang kenduri aku. nanti kenduri korang jangan lupa jemput aku plak ek. huehuehueu.. (aku n wife tau.. terperasan bujang plak. :-P)

Nanti aku uploadkan lebih banyak lagi gambar di Majlis Perkahwinan aku haritu kat blog ni. buat masa ni, photographer tak bagi gambar lagi. album gambar pn belum siap lagi. :-)

Yang Betul,

6 komen yang best:

nizaa said...

welcome back! selamat pengantin baru...:)

http://kancilbiru.blogspot.com/

Miss Rory said...

slmbt pengantin baru..
wahhh pengantin muda yer..

diEjA said...

welkem.. aku kawen nti, dtg n bg present bsar2 taw..

..nOj.. said...

wahhh congrat... dh jd suami org ni bahu dh berat... moga berjaya... huhuh

wanshah said...

niza: thanks kak niza. :-) kak niza bile nak kawin sorang lagi?.. heheh.. guro jer la. jgn marah ek. :-P

Miss Rory: thanks miss rory. :-) dah sampai seru, tu yang muda2 dah kawin. :-P

Dieja: heuheuheu.. thanks ek weh datang kenduri aku haritu. nanti kenduri hg aku datang bawak satu family.

kak nojj: thanks kak nojj. insyAllah i will try my best. ada pape nasihat amatlah di alu2kan. :-)

Hafiz Ajmain said...

Tema oren tu :)

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top