Sedara-mara

Jom bantah Herald!!


Pada 31 Disember 2009, Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Lau Bee Lan memutuskan Majalah mingguan Katolik, Herald, boleh menggunakan perkataan "Allah" dalam penerbitannya.

Adakah anda :
1) Setuju dengan keputusan tersebut
2) Tidak ambil kisah
3) Tidak setuju sama sekali dan membantah sekeras-kerasnya keputusan tersebut

Jom kita sama-sama memboikot keputusan tersebut demi memartabatkan maruah agama Islam yang tercinta.

Klik link dibawah ni untuk ke page undian:
http://www.muslimconsumer.org.my/herald/index.php

Yang Betul,

5 komen yang best:

..nOj.. said...

xsetuju langsung... kamon la pemimpin2 malaysia.. bangun la tolong hal ini... xkn nk harapkan nik aziz nik mat sorg je yg kuarkan suara... huh

wanshah nanti akak ambk mende ni ek... nk wat entry gak

wanshah said...

ok kak noj. boleh jer. sapa2 nak amik n hebohkan benda ni pun boleh. lagi bagus. sekurang-kurangnye, ada gak usaha kita untuk agama kita yang tercinta.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ni politik sebenarnya.
nanti akan muncul lah hero2nya...

nizaa said...

dah vote!

http://kancilbiru.blogspot.com/

Nur Hazlin said...

Tak setuju .
Saje je dia nak belit belitkan cerita bagi manusia keliru .
Kenapa mesti nama Allah , kenapa tak ambek nama lain je . Ape laa ..

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top