Sedara-mara

Pisang salai =)


Update blog dipetang hari. =) saje takde keje. huhuh.. nak amik pic, letak kertas putih dulu bawah dia. kasik menyerlah sikit. baru la terliur tengok. huhuh.. thanks kak ju bagi saya kerepek pisang. tak tau nak panggil ape kerepek ni. Blasah la pisang salai. :-) sedap oo.. nak ke? nanti la ek. tunggu incik wanshah habiskan dulu. =P

Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.


Yang Betul,

7 komen yang best:

sahromnasrudin said...

manis kan pisang tue..ada gula di sekelilingnya...namanya pisang salai ke? bukan kerepek pisang manis huhuhuhu...
p/s: klu dpt goreng pisang panas ptg2 nie, syoknya....

wanshah said...

ntah, saya pun tak tau ape nama dia bro. blasah jer la "kerepek pisang salai manis". ok kot? =P

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sedapnya pisang salai.eh ni macam kerepek pisang ajer..

pakcikLie said...

kalau pisang goreng kena goreng dulu, pisang salai kena salai dulu...kerepek pisang kena merepek dulu lah ..

Ayue Aishah said...

sedapnye pisang salai!!!
hehehehe...

nk ckit encik wanshah!ahahaha

wanshah said...

elissmie: eh, akak dah sihat ke kak?.. haritu masuk hspital sebab pe?..

pakciklie: hehe.. camtu jadi merepek pisang la pkciklie. =P

ayue: alamak, dah habis dah.. ayue terlambat da. :)

Rozniza Ali said...

awk ni saje je kan bt saya terliur...
dh la dlm entry post citer pasal tu.... sabar je la...

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top