Sedara-mara

Biskut Fesyen.

Bile perut terasa lapar, terasa nak mengunyap(makan makanan ringan²) jer.. Tambah plak bile dapat ngunyap biskut2 cam kat bawah ni. ermm.. nyam2.. jom kite terliur sama2.. heuheuhue..

Haa.. mari2.. ada pisang, ada banana, ada epal, ada kiwi.. pilih2 sape cepat dia dapat. sape lambat dia tak dapat. (ape da.. kalau pilih pun dapat tengok gambar jer la. huhuhuhu.. )
Teliti sungguh incik wanshah buat biskut ni. gambar orang pun bleh buat. huhuhu.. kalau korang percaya la. Blogger guro jerk la. jangan mare haa.. nanti kena jual macam biskut. hehehe..
koleksi beg tangan dan kasut. haa.. ni orang perempuan suka bangat la ni. dari korang penuhkan almari kasut, baik la penuhkan dengan biskut kasut ni. untung2, time lapo bleh gak makan. huhuhuh... dah terngiang-ngiang jer rasa biskut ni dalam mulut den. huhuhuh.. mane nak carik nih..
Ni pun kasut gak lagi. haish.. banyak betul koleksi kasut. ermm.. pilih2.. tapi dapat pilih gambor jer la. huhuhu..

tu dia, ada bunga siap ngn kumbangnye skali. Bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor. (cewahh.. berpantun gurindam plak incik wanshah nih. =P)Blogger


 Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.

Yang Betul,

16 komen yang best:

sahromnasrudin said...

biskut gambar henset takde ke? huhuhuhu...klu ada, bukan melekat kat tinga, trus melekat ke mulut gamaknya hahahah

Che Kechik said...

wah! ni utk mkn ke utk hiasan je ni?? giler chumel!!

M a W a D D a H said...

rasa sayang jerk nak makan biskut itu sebab sangat cute...

::FAIZ FARISH:: said...

mcm sayang plak nak makan....

wanshah said...

shahrom: biskut henset belum keluar lagi. tunggu permintaan ramai baru ada. =P

kechik: utk makan. tapi dah cumel, mesti sayang nak makan. jadi hiasan la jawabnye sampai expired. huhuhu..

mawaddah: kalau terjumpa kat kedai, nanti tolong belikan 2 utk incik wanshah yer. =P

faiz: jgn bagi ikan kaloi ko makan faiz. cekik dia nanti. =P

mengenaldiri said...

assalamualaikum..

wah..cumel2 belaka..
teringin nk rase..
tp mcm sayang nak makan..
cumel sgt..
=)

wanshah said...

mengenaldiri: kalau nak makan, mesti makan sikit2. cz sayang punye pasal. =P

CiK QiQi said...

cumel2 biskut tu...macam cik qiqi...nge3.....
hehehhehe

jangan jeles=P

wanshah said...

uitt.. jeles nih. heuheuheuehu.. =D

Ayue Aishah said...

hehehehe... sgt comel biskut2 tu kn... klu ade syg jek nk mkn ekk. hahah.

mase raye b4 ni ade rumah member yg ade biskut rupe strawberry.. sgt cantik. warna menarik.. tanpa segan silu ayue g mntak tapau.. hahahaha..mmg syg nk mkn.. tp last2, adik yg abiskan time ayue kuar rumah.. waaaaaaaaa.... hilang biskut comel sy.. huhu

e.l.i.s.s.m.i.e said...

mesti sayang nak makan..

wanshah said...

ayue: aloloo.. ciannye dia yer.. =)

wanshah said...

elissmie: ermm, betui³.. dah cumil2 jer nak makan pun tak sanggup kan kak. heheh..

melatidaisy said...

Salam..

mak aihh..comey nye biskut2 tu..kalau dapat syg nak makan..sy taruk dalam frame simpan dalam almari .. hehe :))

░♥si lampu neon♥░ said...

sodap giler!

MaizaC'Joe said...

salam

mcm2 jenis design biskut.. sayang lak nak mkn...

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top