Sedara-mara

Update


Rasa macam tak nak update harini. Tapi dah terupdate plak. huhuhuh.. sory kengkawan smua cz aku dah seminggu lebih tak update blog ni. segan la plak pada keyboard ni nak menaip smula entry blog TKSB nih. Rasa cam lama sangat dah tak hupdate. =) insyAllah dipanjangkan umur akan aku terus mengupdatekan blog nih. (ntah ape² ayat yang kuar da... ) Ok, setakat ni saje hupdate harini. =P esok aku wat entry best punye ok..


Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.


Yang Betul,

2 komen yang best:

sahromnasrudin said...

ape citer hotel kat morib tue? syok tak? camno dgn makanannya..saya last pergi sana tahun 2006..mesti byk perubahan kan huhuhu

wanshah said...

betul la shahrom. tempat dia best gak la. kolam renang dia pun besar. memang sama macam dalam gambar tu. =) kalau dapat wat gathering blogger kat situ pun bagus. hueheuhue..

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top