Sedara-mara

Bulan 5 dah lepas..

Bulan 5 yang dah berlalu. waa.. cepatnye masa berlalu. Terasa malasnye aku nak update blog bulan 5 yang dah lepas. kalau korang tengok blog aku nih, mesti sikit jer entry bulan 5. Tapi masuk bulan ni aku nak kembali berblogging smula. (Chaiyyokk² incik wanshah.. =P) korang kena la bagi semangat untuk incik wanshah berblogging. 

Sebenarnya bulan lepas aku sibuk ngan banyak kerja, pastu plak kena pindah tempat baru dari tingkat atas ke tingkat bawah. Awal² dok kat atas haritu barang sikit jer. betul² komputer jer. skali pindah bawah, amik kau. Penuh 1 troli giant tu gak la. Mana taknye.. sikit² barang aku bawak datang opis. Ni dah 2minggu dok bawah ni, insyAllah dah dapat biasakan diri. Nak berblogging pun senang hati. heuehuehuehu... =P

p/s:- mesti korang tertanya² kenapa entry ni letak gambo kucing tu kan?... sebenarnya takde kaitan pun. saje jer gatal² tangan nak letak. heheheh..

Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.


Yang Betul,

2 komen yang best:

sahromnasrudin said...

wah..pindah tingkat je..ada org lain pindah negeri tau.huhuhuh..pengalaman betul..alang2 pindah baik anta pi oversea kan hahahahah....

~aSHa~ said...

kembali aktifkan diri ye dik

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top