Sedara-mara

Cuti sekolah dah bermula

Entry semalam yang tak sempat dientrykan. huhuh.. smalam cam mengong² jer internet kat pc aku nih. nak bukak blog punye la payah. takpe, tak lama lagi incik wanshah sudah bleh berblogging dirumah. cz streamyx sudah mau masuk. hoyeyyhhh.. (^_^)V Hari minggu lepas balik kg wife di melaka. ada kenduri. tapi pic rewang² waktu kenduri haritu tak dapat nak tunjukkan kat sini. cz terlupa bawak kamera balik. wawawa.. rugi². kalau tak bleh wat entry pasal tu.

pic kredit to website TM. hehe.. jgn mare ye TM. i'm sorry..

Kenduri hari ahad malam. hari sabtu tu sempat lagi gi jenjalan kat maydin MITC melaka. terserempak la ngn TM punya function. Ni nak bagitau nih. TM dah ada pakej murah giler.. untuk orang awam yang berpendapatan RM5000 ke bawah bagi kawasan bandar, dan RM3000 ke bawah bagi kawasan luar bandar, layak melanggan pakej pendapatan rendah. paling rendah RM38 sebulan pastu free NETBOOK. Gilerr.. cam tak cayer la.. Tapi kena subscribe(melanggan bg yang tak tau :-P) selama 2tahun. Tak kisah la tu. RM38 sbln selama 2tahun baru RM918 eh.. betul ke aku kire nih.. Silap².. baru RM912 jer.. kire OK la tu kan?.. RM912 tu internet pun dapat, netbook pun dapat. kalau nak beli netbook pun dah seribu lebih.. 

RM38(2tahun)=Broadband+Netbook(Free)=OK Sangat(^_^)

lebih kurang camni la netbook yang aku tengok haritu. tak sabo nak dapat. (^_^)V

Wahwahwah.. jadi promoter plak incik wanshah nih harini. :-P sebenarnye saje nak bgtau korang. mana tau cz korang berminat. cz rasanya murah giler arhh pakej nih. siap free netbook. orang kata, kalau dah peluang bagus tu, sapu jer.. dapat tak dapat, tu lain kire.. ada butui ka?.. :-P nak tau maklumat lanjut tengok sini.

p/s: kalau dah masuk streamyx nanti bleh berblogging tetiap hari tanpa tido 3malam berturut². (^_^)


Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.


Yang Betul,

1 komen yang best:

paij188 said...

finally! pasni jadi blogger-freak, FB-freak semua la ye tak.

congrats on the new stremyx.

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top