Sedara-mara

gamba Ariel & Luna....panas(18SX)

Kalau korang ikuti kes diorang, memang panas.. siap wat pemeriksaan tulang lagi untuk cek betul ke tak dalam video tu betul ke diorang. Tapi lepas tersebarnye gambar kat bawah ni, lagi panas. zaassSS!!...

-
-
-
-
-
-
-

p/s:- cam siot jer sape yang wat gambar ni.. :P

Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.


Yang Betul,

5 komen yang best:

sahromnasrudin said...

salam wan shah..aku nk yg original..bukan yg ini heheheheh ( ayat tak senonoh kan) hahahahah...
p/s: mcm dlm blog kancilbiru je..ko dgn dia 1 department erk kat opis tue....

piewahid said...

hehehe...
t kasih menceriakan hati sambil melawat di ptg hari

::FAIZ FARISH:: said...

hahahahahahahaha.... funny.....

wanshah said...

shahrom: tak la bro. kancilbiru tu kat uitm. saya kat JPN putrajaya. kebetulan haritu gi training sama². :)

piewahid: terpedaya jua. heheh.. :P

faiz: lama tak nampak ko faiz. kemanakah menghilangnye?.. :)

cik zatil said...

haha..kelakar
laa bro..

huhu..

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top