Sedara-mara

Ikan pun menyusu jugak.

Macam tak pecaye la.. ikang pun pandai menyusu gak ek. ingatkan binatang kat daratan jer yang menyusu. ishh.. musykil nih.. kalau korang ada bela ikang, cuba try test bagi dia menyusu tengok dia nak ke tak. incik wanshah takde bela ikan. ta bleh try la. huhuh.. ape pun, jom tengok kat bawah ni. zasSS!!..

p/s:- hoihh.. menatang ikan ke nih?.. dia bagi minum susu ikan agaknye..

Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.


Yang Betul,

6 komen yang best:

sahromnasrudin said...

salam..kat ne nie, wanshah..cam kat ngra china jerk..tak mungkin kat mesia cenggini ghupanya huhuhuhu

wanshah said...

shahrom: agaknye kat china kot bro. hueheueh.. nanti nak try bela ikan keli bagi susu plak. :P

~aSHa~ said...

mcm2 benda pelik manusia buat..eheh

::FAIZ FARISH:: said...

Allahuakbar.... Kuasa Allah....

cemomoi said...

weipsss dia minum susu apa ni... bela ikan dah bertahun tak tau plak ikan pon menyusu

mengenaldiri said...

salam..
wah, menarik..
=)

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top