Sedara-mara

Proton Inspira dibuka untuk tempahan

SHAH ALAM: Proton Holdings Bhd hari ini memperkenalkan model baru gantian Waja yang dikenali sebagai Proton Inspira pada anggaran harga jualan RM79,888 bagi model kelas bawah dan tidak melebihi RM95,000 bagi model peringkat tinggi.

Tempahan model Inspira yang ditawarkan dengan dua kapasiti enjin iaitu 1.8 liter dan 2.0 liter boleh dibuat mulai hari ini di semua pusat jualan Proton di seluruh Malaysia.
Pelancaran rasmi Inspira dijadualkan pada 10 November ini.



So, kepada sesiapa yg dah planning nak amik waja mitsubishi tu, bleh la gi serbu kedai proton ek. Gambarnye lebih kurang macam yg aku publish kat atas la. Tapi yg real punye aku belum gi tengok lagi. Tapi yg peliknye, haritu proton kata nak ganti proton waja. alih², keluar kereta nama lain plak. haishh.. what de hal la proton ni. tak kisah la ape namenye skali pun. Asalkan kualitinye ok dan terjamin ok la. kalau xde kualiti, bahaya lagi bleh membahayakan nyawa la plak.
Sumber: Berita Harian Online | Proton Inspira dibuka untuk tempahan



Yang Betul,

5 komen yang best:

nurayunni said...

wah..hebat....
nak beli xde duit lar....

Solihin Zubir said...

perghh.. cool giler...
nk kena kumpul wet sehari seposen la kalau cmni.. hehe..

sahromnasrudin said...

salam wanshah..pandangan aku..harga yg tidak kompetitif untuk kereta bertaraf nasional...sepatutnya harganya mestilah antara 55k-65k (itukan harga waja)..klu cenggitu, baik pengguna angkat krete toyota atau honda yg range harganya sebegitu..
p/s: sebab tue, V6 tak ramai org nk pakai..harga yg sgt tak masuk akal

Apih Halim said...

yer..hebat..mesti ramai yang pakai nanti dan sudah semestinya menjadi tarikan ramai..bentuk kereta tu yang mengancam,sesiapa yang tak mampu pakai lancer, bolehla pakai yang proton ni..memang dikeluarkan untuk kos yang rendah..vroooommmm

detox foot patch

wanshah said...

nurayunni: pinjam ngn along pun bleh. hehehe..

solihin: xsempat bro habis kmpul duit, dh kluar version baru plak. :)

sahrom: betul la bro. sy pun rasa mcm mahal sangat. cth mcm v6, memang mahal giler. sbb tu tak ramai yg beli. xsampai 10thn, harga dari 100k bleh tinggal belas2 ribu jer. rugi²..

apih: bro, sy rasa mahal gak la tu. jom kita provok kasik proton turunkan lagi harga dia. huhuhu..

Related Posts with Thumbnails

 
Dikuasakan Oleh Blogger | Gubahan Oleh Ady © 2009 | Resolusi: 1024x768px | Paparan Terbaik: Firefox | Top